PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS

Prekių pristatymo būdai:

- Paštomatais Omniva, LP Express - siuntimo kaina 3.00 €. Privaloma nurodyti paštomato adresą. Kitu atveju siunčiama į artimiausią paštomatą pagal nurodytą adresą.

- Pristatymas kurjeriu į namus - siuntimo kaina 6,00 €

-Atsiimk pats! Adresas - Rasytės g.22, Kaunas. Prieš atvykstant būtina iš anksto susitarti atsiėmimo laiką tel. +37064132768.

Prekės išsiunčiamos per 2-10 d.d., esant nenumatytiems nesklandumams išsiuntimo terminas gali būti prailgintas.

Bendra informacija

Prekes Pardavėjas pristato visoje Lietuvoje.

Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs vieną iš nurodytų pristatymo būdų, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, pašto kodą, kontaktinį telefono numerį ir kitą reikalingą informaciją.

Už neteisingos kontaktinės informacijos nurodymą Pardavėjas neatsako.

Po siuntos išsiuntimo, Pirkėjas negali keisti prekių pristatymo adreso. Dėl šios priežasties nepavykus pristatyti siuntos, už patirtas papildomas išlaidas pirkėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją sumai lygiai patirtoms pristatymo išlaidoms.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Pirkėjas įsipareigoja atsiimti prekes per nurodytą saugojimo terminą paštomate arba nurodytu kontaktiniu telefonu kurjeriui susisiekus su Pirkėju ir sutarus pristatymo laiką. Pirkėjui iš paštomato neatsiėmus siuntos per paskirtą saugojimo terminą ji grąžinama Pardavėjui. Nepriėmus siuntos, kai ji pristatoma kurjeriu, siunta vežama pakartotinai, nepavykus pristatyti siuntos, ji grąžinama Pardavėjui. Neatsiėmus prekių, pakartotinio pristatymo išlaidas padengia Pirkėjas.

Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

Išimties atveju, prekių pristatymas gali vėluoti dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (force majeure), tokiu atveju Pardavėjas privalo susisiekti su Pirkėju ir sutarti kitas prekių pristatymo sąlygas.

Jeigu siunta atsiimama pažeistoje pakuotėje, reikia tai įrodančių nuotraukų, darytų prie paštomato. Jei siuntos turinys pažeistas arba neatitinka užsakymo metu nurodytos komplektacijos, Pirkėjas privalo kuo skubiau (per 2 d.d.) susisiekti su Pardavėju. To nepadarius, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės ir pinigai už pažeistas prekes nėra gražinami.

Fiziškai pristatant prekes Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerius (ne paštomatu), Pirkėjas siuntos pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimą, privalo kurjerio pateiktame siuntos pristatymo protokole nurodyti su pažeidimu susijusias pastabas, tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus aukščiau nurodytų veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pakuotės pažeidimo.

Prekių grąžinimas

Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Gali būti grąžinamos tik nenaudotos, nesugadintos prekės. Už tokių prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas.

Jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, siuntos turinys pažeistas arba neatitinka užsakymo metu nurodytos komplektacijos, Pirkėjas privalo nedelsiant susisiekti su Pardavėju (per 2 d.d.) nuo prekės gavimo dienos per Instagram platformą (@the.plantera) arba el. paštu theplanttera@gmail.com. To nepadarius per 2 d.d., Pardavėjas nėra atsakingas už netinkamos kokybės prekių ar sumokėtos sumos grąžinimą.

Pardavėjo ir Pirkėjo sutarimu, atsitikus aukščiau nurodytoms aplinkybėms ir pateikus skundą per 2 d.d., Pardavėjas grąžina į Pirkėjo nurodytą sąskaitą už prekes sumokėtą sumą (per 30 d.d.) arba keičia užsakymą į vienodas tos pačios vertės prekes. Esant netinkamoms prekėms ir jas keičiant, Pardavėjas apmoka prekių siuntimo išlaidas.

Prekių grąžinimo sąlygos

Norėdami grąžinti įsigytas prekės, įsitikinkite, kad:

- Prekės buvo įsigytos per paskutines 14 dienų;

- Prekės yra originalioje pakuotėje;

- Pasirinkote saugią kurjerių tarnybą ir saugiai perpakavote siuntą. Už grąžinimo metu sugadintą siuntą Pardavėjas neatsako ir esant pažeistai grąžintai prekei, pinigų negrąžina.

Prekės, kurių negalima grąžinti:

- personalizuotos, pagal užsakymą gamintos priekės

- Prekės pirktos iš "Prekės su defektais pigiau" kategorijos. Apie tai, kad šių prekių grąžinimas nėra galimas esate informuoti prekių aprašyme.

- Jei prekes turite ilgiau nei 14d po jų gavimo.

Pardavėjo rekvizitai

Žaneta Pinauskienė.

El.paštas - zanetapin@gmail.com.

Tel.nr. - +37064132768.

Adresas - Rasytės g. 22, Kaunas

Individualios veiklos nr. - 1078423